معرفی برند لوازم آرایشی Maybeline
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی برند لوازم آرایشی Maybeline
نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1401
بازدید : 484
نویسنده : محمد حسین احمدی

برند Maybelline در سال 1915 توسط یک کارآفرین جوان به نام توماس لیل ویلیامز تأسیس شد. این برند فرانسوی یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیاست که طرفداران زیادی دارد. این شرکت محبوبیت خود را مدیون ریملی است که آن را در سال 1971 روانه بازار کرد، زمانی که یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی برای چشم بود. جالب است بدانید که تولید این محصول زمانی به ذهن توماس خطور کرد که متوجه شد خواهر کوچکترش به نام میبل مژه های خود را با استفاده از زغال چوب و وازلین درست می کرد. او این کار را کرد تا ابروهایش را سیاه تر و زیباتر کند. این جرقه این ایده را در ذهن توماس ایجاد کرد و او به سرعت شروع به تولید آن کرد. زمانی که این محصول را ساخت، نام آن را میبلین گذاشت تا به یاد ریمل خانگی خواهرش باشد.

امروزه با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات میبلین تمامی محصولات آن به بیش از 120 کشور جهان صادر می شود که شامل خط چشم، رژ لب، ریمل، سایه چشم، لاک ناخن و ... می باشد که از بین تمامی این محصولات میبلین سری کانسیلر lnstant می باشد. پاک کن عقب ضد پیری یکی از بهترین محصولات این برند می باشد. این محصول بافتی بسیار سبک و نرم دارد که با پوشش دهی بالا خطوط دور چشم را از بین می برد. رژ لب های 24 ساعته میبلین و پالت رژگونه و پنکیک نیز عالی هستند. در مورد لوازم آرایشی این برند باید بدانید که حتی افراد مبتدی نیز با استفاده از لوازم آرایش میبلین می توانند به راحتی آرایشی جذاب و حرفه ای داشته باشند.


8. معرفی برند لوازم آرایشی NARS

برند فرانسوی Immature یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی است که در سال 1994 توسط یک آرایشگر حرفه ای و عکاس ماهر به نام "François Immature" تاسیس شد. فرانسوا نارس در سال 1959 در جنوب فرانسه به دنیا آمد و در کودکی تحت تأثیر عملکرد مادرش قرار گرفت و علاقه زیادی به مد نشان داد. او پس از فارغ التحصیلی در سال 1984 به نیویورک سفر کرد و به دلیل علاقه و سبک مدرنش به سرعت به موفقیت دست یافت و با چهره های سرشناس مجلات ووگ و ال همکاری کرد. زمانی که برند خود را راه اندازی کرد، تنها 12 رژ لب بسیار کوچک تولید کرد که به سرعت تبدیل به یک برند جهانی شد. جالب است بدانید محصولات این برند تنها مختص قشر خاصی از جامعه نیست، بلکه همه خانم ها می توانند از محصولات این برند استفاده کنند. تمام محصولات برند نابالغ کلاسیک اما در عین حال مدرن هستند. رژ گونه نابالغ یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که با بافت نرم و سبک خود به راحتی روی پوست می نشیند که می توانید از آن به عنوان محصولی تک لایه و چند لایه استفاده کنید.


9. معرفی برند لوازم آرایشی شانل

حتما تا به حال نام این برند لوکس را شنیده اید. برند Chanel یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است که در سال 1909 توسط شرکت Rail Coco Chanel راه اندازی شد.این برند نه تنها در بخش مد و لباس فرانسه بسیار موفق بود، بلکه دستاوردهای بزرگی در بخش آرایشی و بهداشتی داشت و محصولاتی با کیفیت بالا ارائه کرد. این برند همچنین عطرهای خاصی را تولید می کند که برای افراد مشهور طراحی شده است. البته همه اقشار می توانند محصولات این برند را خریداری کنند. یکی از محصولات خاص لوازم آرایشی برند شانل رژ لب شانل است. این رژلب ها خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارند و همچنین حالتی مخملی و زیبا به لب ها می دهند و به هیچ عنوان باعث خشکی پوست لب نمی شوند. همچنین اگر از کانتور شنل استفاده کنید متوجه می شوید که تمام عیوب پوست شما از بین می رود و با بافت مخملی خود زیبایی چهره شما را دو چندان می کند.


10. معرفی برند لوازم آرایشی Ldora

لدورا یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برندهای لوازم آرایشی است که تحت لیسانس در فرانسه اما در ایران تولید می شود. برند لدورا محصولات مراقبت از پوست و مو و آرایشی با فرمولاسیون خاص و کیفیت بالا تولید می کند. همچنین باید بدانید که تمامی مواد اولیه این برند در معتبرترین تولیدکنندگان مانند سوئیس و ژاپن تولید می شود. محصولات لدورا توسط متخصصان داخلی در بسته بندی های شیک و بادوام به مصرف کنندگان عرضه می شود.

 


چگونه لوازم آرایشی مرغوب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب لوازم آرایشی باید نکات زیر را به خوبی رعایت کنید: 1. فرمول آن فاقد مواد مضر است 2. سبک هستند 3. استاندارد هستند 4. تاریخ انقضا دارند 5. از برندهای معتبر هستند.

هنگام خرید لاک ناخن به چه نکاتی توجه کنیم؟
برای خرید لاک ناخن خوب بهتر است به نکات زیر توجه کنید: 1. رنگ لاک را با توجه به نوع و مدل خود انتخاب کنید. 2. قبل از خرید لوازم آرایشی اصل جدید، به رنگ لاک قبلی خود توجه کنید تا تکرار نشود. 3. توجه داشته باشید که رنگ های مد روز خیلی زود محبوبیت خود را از دست می دهند. 4. لاک های مقرون به صرفه را انتخاب کنید. 5. قبل از خرید لاک ناخن از یک برند خاص، به افراد توجه کنید






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: